Přesně zacílená kampaň na TV Prima
Televizní reklama pro firmu jakékoli velikosti
ceny dostupné pro každého + cílení na města/obce/regiony + cílení podle balíčku pořadů bez příplatku
TV reklama nemusí být drahá díky využití moderních technologií. S HbbTV navíc dokážete přesně zacílit na diváky, kteří mají potenciál stát se vašimi zákazníky.
Proč vsadit na reklamu přímo v pořadu?
- TV je stále nejvlivnější médium napříč generacemi.
- Za běžnou reklamu v TV byste zaplatili násobně vyšší ceny bez možnosti zacílení na oblast či okruh zájmů.
- Díky technologii HbbTV, která propojuje výhody TV a internetu, je to možné za zlomek nákladů na kampaň i grafické zpracování (neplatíte drahý reklamní spot).
- Reklama je součástí pořadu, nikoli reklamního bloku. Nezapadne tedy mezi ostatními inzerenty a diváci ji nepřepnou. Je to jen váš prostor a dosáhnou na něj i firmy, které nemají rozpočet na reklamu v řádu milionů.
- Reklama se zobrazí ve chvíli, kdy divák přepne TV = drží v ruce ovladač a může ihned reagovat.
- Garantujeme vám počet shlédnutí diváky.
- Díky moderní technologii můžete reklamu přesně zacílit, a to bez příplatku (standardně se připlácí 15 % ceny za každé cílení).
- Kampaň je měřitelná a po jejím skončení dostanete podrobnou statistiku úspěšnosti.
- Grafické zpracování máte v ceně kampaně
- Po celou dobu kampaně se vám bude věnovat specialista, se kterým můžete konzultovat nastavení a cílení kampaně.
Exkluzivně: Jako jediní vám můžeme nabídnout přesné cílení na město/obec a současně i na okruh zájmů diváků.
1. Během vysílání se na 15 s zobrazí v pravém dolním rohu vaše reklama (injektáž) o rozměru 300×300 pixelů.
2. Po kliku na červené tlačítko na ovladači se zobrazí vaše TV aplikace.
3. Změříme, kolik lidí aktivně zareaguje na vaši reklamu.
4. Po kampani obdržíte podrobné statistiky.
Červené tlačítko vidí přes 2,7 milionů diváků
Příklady balíčků pořadů
Pořady a časy se mohou měnit v závislosti na změně programu televize. Například po skončení seriálu je v balíčku pořadů nahrazen jiným seriálem.
- Prima/Prime Time – seriály v hlavním vysílacím čase – Zoo, Zalez do spacáku, Polda, Filmy
- Cílení na muže – kanál Cool/Zoom/Max – akční filmy
- Cílení na ženy – kanál Prima Love/Show/Prima prime time
- Hobby/Dům/Zahrada – primárně nedělní pásmo 12-15 hod Prima a reprízy
- Domácnost/Vaření – Prostřeno, Ano šéfe, Megadorty, Karolína domácí kuchařka
- Auto/Moto – Autosalon, Fotr natripu, Bábovky, TopGear
- Dětské pořady – kanál Prima Cool – např. Simpsonovi, Bolek a Lolek atd.
Akční ceny za komplet kampaň
Balíček 1
Počet garantovaných zásahů: 250 000
cena: 98 900 Kč bez DPH
Balíček 2
Počet garantovaných zásahů: 500 000
+ možnost rozdělení na více kampaní
cena: 164 900 Kč bez DPH
Balíček 3
Počet garantovaných zásahů: 1 000 000
+ možnost rozdělení na více kampaní
cena: 268 900 Kč bez DPH
Další podmínky:
- Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH
- Objednatel si může zvolit libovolný termín spuštění kampaně po dobu 6 měsíců od objednání.
- Omezený počet nabídek – platí do vyprodání, nabídka může být kdykoliv ukončena.